El Cezire Kanalı, İran'ın Birleşmiş Milletler'deki misyonunun, üst düzey bir İranlı yetkilinin şu sözlerini aktardığını bildirdi: "Ordumuz en kötü senaryolara hazır, ancak [ABD'nin] güç artışının gerçek bir çatışmaya yol açmayacağını umuyoruz."
İsmi açıklanmayan İranlı yetkili, "Herhangi bir [potansiyel] ABD saldırısını ülkemiz için varoluşsal bir tehdit olarak görüyoruz" dedi.
Amerikalıları ve Siyonist rejimi bu maceraya karşı uyaran yetkili, "İran'ın çöküşü doğrudan bölgenin çöküşüne yol açacaktır ki bu da İsrail'in de aradığı şeydir" dedi.
İranlı yetkili ayrıca, "Hzırlık durumumuz 12 günlük savaştan çok daha iyi ve artık sürpriz olmayacak" diye ekledi.
İran'ın Birleşmiş Milletler'deki misyonu, İranlı yetkilinin şu sözlerini de aktardı: "İncelenen konular arasında nükleer görüşmelerin yeniden başlatılması da yer alıyor."

yorumunuz